Bez kategorii

Nowość wydawnicza – komunikacja w dobie pandemii COVID-19

Nowość wydawnicza – komunikacja w dobie pandemii COVID-19

Nakładem Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej oraz Instytutu Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego ukazała się publikacja „Media – Język – Społeczeństwo. Stan badań, aktualne problemy” pod redakcją Dominiki Popielec i Krzysztofa Marcinkiewicza. W publikacji znajduje się mój artykuł pt. „Twitter Ministerstwa Zdrowia jako narzędzie komunikacji o pandemii COVID-19″. Próba oceny”. Zachęcam do lektury!

Link do pobrania publikacji: https://www.ptks.pl/publikacje-ptks/seria-redakcji-i-sekcji-ptks/item/media-jezyk-spoleczenstwo?fbclid=IwAR07XxKWvEW7uIfQBM6hLhFZnTWrz6JcErzINc71ZgjOkj6Y-ujJfxfX_AE

Z przeprowadzonej analizy konta MZ na Twitterze wynika jednoznacznie, że wybuch pandemii COVID-19 wpłynął na zainteresowanie internautów wspomnianym kontem, co przełożyło się bezpośrednio na stosunkowo szybki przyrost followersów.

Na tle innych oficjalnych kont posiadanych przez poszczególne resorty, konto MZ znajduje się w czołówce pod względem liczby obserwowanych, cechując się jednocześnie największymi przyrostami w tym zakresie.

Przyjęta strategia komunikowania na Twitterze spotkała się także z pozytywnym odbiorem ze strony internautów, o czym świadczą wskaźniki ich aktywności. Także forma publikowanych informacji znajduje się z uznaniem odbiorców Twittera, co przekłada się bezpośrednio na liczbę polubień tweetów.

Udostępnij

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *